Maharahaja!

BornAgain

Trådstartare
:bow:Läge för värsta hyllningstråden. Bara att vara med fyra gånger! Det är nästan mäktigare att vinna efter flera försök

Sv: Maharahaja!

Allas våran Marre!!! Jag ramlade nästan ur fåtöljen på upploppet :D
Härligt, underbart och störtskönt!!!!!!!!!!!!!!!!!

:bow::bow::bow:

Ja fyttirackarns va bra han var , har inte skrikit in en häst så sen Copiad vann Elitloppet -94 !!!!

Där fick ni :D

28537_121429694541875_5443298_n.jpg

Alltså vilket lopp!!! Hade inte så stora förväntningar på Marre med tanke på vilka hästar som var med... men han var ju helt klart bäst! Hoppade in han över upploppet:D

Jag skrek så högt att min 15 åriga son kastade sig ut ur sitt rum och skrek " har vi vunnit pengar????" Ha,ha :D

Jag vågade inte spela honom. Bara för att inte hexa :o Jag har typ hållt tummarna en vecka

Jag spelade inte heller. Men min son förstod inte hur man kunde bli så glad om man inte vunnit pengar :D :D

Precis kommit hem efter att ha sett spektaklet på plats. Tro mig, att "stå" (snarare hoppa och skrika) där och få se Marre tugga ner Up and Quick över upploppet kommer jag inte glömma så länge jag lever! :banana::bow::bump::rofl::laugh::up:

Så härligt med alla underbara känslor!!!
Micke Nybrink lipa nästan i tv. Han fann inte orden mer.
Det var nästan mer talande än när Hultman gråter!!!

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 090
Senast: Pinus
·
Ridning Hej, jag har varit medryttare på en häst i snart fyra månader. Det finns dock ett ganska stort problem, hon blir väldigt pigg i...
Svar
17
· Visningar
1 129
Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
684
Dressyr Jag kämpar med mina händer. Speciellt i trav har jag en tendens att få raka armar och "för mjuka" händer som inte sluter nog väl runt... 2
Svar
35
· Visningar
3 462
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXI
  • Sytråden del 4
  • Ge ditt personnummer

Hund, Katt, Andra Djur