Lyxig stallinredning från Tyskland efterlyses!

Q

quila

För ett bra tag (åtminstone över ett år) sedan var det någon som postade en länk på urfin stallinredning, websiten var tysk. Någon som vet vad jag menar och har länken till dem? :confused:
Man hittar inget i stil med de inredningarna i Sverige, och mina tyskakunskaper :o räcker inte till att söka på google.
Tacksam för all hjälp! :bow:

*slurp* :d vad kan tre sånna boxar kosta(New York).. man kan ju alltid drömma, men tyskan jag kan(=ingen) räckte inte för att hitta ngt om pris... måste ju veta vad man ska spara till restan av livet *suck* :D

Åååååå :love:
Sånna vill jag ha i mitt framtida stall!!
Dom var ju hur snygga som helst! :rofl:

Återförsäljare för boxarna finns i Skåne någonstan i de centrala delarna. Jag byggde stall för drygt ett år sedan och fick då pris på fronterna. Desvärre har jag inte kvar prisuppgifterna längre, däremot har jag bestämt för mig att jag skulle betala drygt 8000 Eur plus frakt för 8 boxfronter.

Som priset nog kan avslöja valde jag boxfronter av annat märke.

De hade dem på mässan i samband med GBG Horseshow !!!
Priset på en Ytterboxdörr skulle då kosta 8.500 kr/st men de finns ju i flera olika utföranden & pris därefter !!

Men Guuud va snygga de är !

Men de kan inte vara speciellt svara att kopiera, bara man hittar en hantverkare som kan. Mycket handlar ju om att mala jarnet och att lackera traet.
Visst ar de dyra, men de vill ju vara inne pa lyxmarknaden ocksa, och da betalar man nastan alltid for mer an man far.

De maste ga att tillverka liknande boxfronter.

Tusen tack Snuffsan!
Precis den sidan jag sökte.
Önskar att jag vunnit på triss, men så är inte fallet, har bara ett extremt litet stall. ;)

*nyfiken* Har ni bestält sådana box-fronter från Polen?
PM gärna!
/M

Sv: Lyxig stallinredning från Tyskland efterlyses!

Den svenska återförsäljaren finns i Blentarp, pm:a mig så får du namn och adress.

Liknande trådar

S
Western Någon som vet vart man kan få tag på en sånn inom sveriges gränser? (Hittat en av för liten storlek på blocket endast och en på denna...
Svar
4
· Visningar
1 373
Senast: Zip A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama