JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lysande årsdebut – Makethemark vann direkt
Moderator
Hästnyheter
Det är inte bara på Solvalla som det bjussas toppsport på lördag. På Bjerke samma dag gör Ivar Sånna en intressant årsdebut. ...
Källa...
Hästnyheter
Stochampionatsvinnaren Galactica är redo för årsdebut. Den sker på lördag – på Mons-banan i Belgien. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
En världsartist är tillbaka. Nuncio tog sig en liten eftermiddagspromenad när han klarade av sin årsdebut på Axevalla. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
I skuggan av Bold Eagles triumf under söndagen gjorde faktiskt en annan världstravare årsdebut på en mycket mindre arena, inför en...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Ingen aning har iaf läst om långsittare som dom kallas flera gånger.
Ingen av hundarna är väl instabil på det sätt att den inte går att...
Nota
9 minuter sedan
Svar: 1 818
Visningar: 176 183
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Svårt när en katt gillar mitt sällskap och den andra börjar andas när jag går.
Får försöka tillgodose båda. Ska vara hemma en stund till...
Lilla
48 minuter sedan
Svar: 1 074
Visningar: 56 303
Katt
Kelpie eller ESS?
Hundavel & Ras Om tävling inte är viktigt, du vill fokusera på nosarbete och ESS är din drömras så KÖR! 😍
Jag har haft många olika raser och alla har...
Bulldoozer
Idag kl 10:27
Svar: 20
Visningar: 854
Hund
Ormbett
Hästvård Man får ju såklart försöka ha hästen där den riskerar att skada sig själv minst och man känner ju sin egen häst bäst, men har det gått...
Grazing
Alldeles nyss
Svar: 42
Visningar: 3 533
Vård
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Angående att förmänskliga hästar, ibland kan det kanske vara nyttigt? ChatGPT kan göra människobilder av djurbilder, trendar just nu...
skiesabove
1 minut sedan
Svar: 535
Visningar: 25 145
Grenar
Elaggregat som gett upp
Anläggning I värsta fall får jag köpa nytt ju men förstår inte hur det kan hålla 1 år mina andra har varit 10+ liksom billigt var det inte heller. 😔
aglaonema
4 minuter sedan