Lyfta på benet

S

Sock

Har en dreverhane som nu fyller 1år men inte har börjat lyfta på benet än när han kissar, han står likadant och kissar som en valp. Bör jag oroa mig eller kan en del "va lite sena"? :confused:

Sv: Lyfta på benet

Dom kan vara sena. Sen finns det ju några hanar som aldrig lyfter på benet och det finns tikar som lyfter på benet när dom kissar osv. Men jag tror det kommer.

Låter bra. Han är en ganska rädd och underlägsen liten kille så det kanske tar lite längre tid då.

Där har du svaret!
Det är mer utmanande mot rasfränder att lyfta på benet och pinka än att krypa ihop.
En vek hund kan mycket väl låta bli att lyfta på benet hela sitt liv.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
361
Senast: Redfox
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 804
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 201

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka