Lycka kan inte köpas för pengar

Sv: Lycka kan inte köpas för pengar

(Trelleborgs Allehanda)
När det gäller att få framgång inom ridsport gäller det att ha motivation och vara medveten om att det kan ta lång tid och det är inte så enkelt som många tror att man kan köpa sig till framgång.

http://www.trelleborgsallehanda.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20041020/SPORT/110200508
Vad gäller själva framgången så måste man givetvis ha både motivation, envishet och talang för att lyckas. MEN det underlättar ju om man har råd med att hålla sig med bra hästar, att anlita bra tränare etc. DET är inte gratis!Vissa har en tuffare väg till framgång än andra pga ekonomin.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 148
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 127
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
764
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är ganska engagerad i miljöfrågor och tycker att det är oerhört viktigt att värna om miljön. Jag tycker också att det är helt hål i...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp