Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Konstiga vet räkningar finns det gott om...kollade igenom vår klinikräkning i går och såg att de debiterat drygt 400!kr per bandagematerial Inte nog med det, man hade dessutom debiterat för 3 bandage när hästen endast är bandagerad på två ben
Jag fick en positiv överraskning den här gången, veterinären hade skrivit bort både det ena och det andra och räkningen landade på drygt 4000 kr med sex sprutor och osteopatbehandling!
Förra gången hade de "saltat" med ett böjprov de inte gjorde men när jag kollade närmare hade de inte debiterat vaccinationen som är dyrare så jag lät det vara.
En annan klinik har faktiskt helt missat att skicka faktura 2 ggr (flera år sen nu så det är hundra att de inte kommer sent)
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.