E
Elemmírë
Innehåller K*****T LUSERN HACKAD Strå nån havre???
Tacksam för svar...
Tacksam för svar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Flundran skrev:Den innehåller inte havre endast lusern och melass enligt innehållsförteckningen.
Innehåller hackad lusern MELASS?
Immer skrev:Du kanske menar Green Power och Milly menar Kraffts?
Green Power hackad lucern innehåller melass.
Immer
Du kanske menar Green Power och Milly menar Kraffts?
Green Power hackad lucern innehåller melass.
Ja SÅ måste det vara. För på Kraffts lusern hack finns inga tillsatser. (så vitt jag vet och kunde läsa på hemsidan)
cerrox skrev:är du 100% säker på det?? blir osäker nu på om jag verkligen ha läst rätt på säcken!!!?
Du har inte Lusern MIX då? För där står det att melass är tillsatt...
Äsch, jag skriver fel ibland också... det blir så.
Ja SÅ måste det vara. För på Kraffts lusern hack finns inga tillsatser. (så vitt jag vet och kunde läsa på hemsidan)
cerrox skrev:nu har jag kollar på krafft hackade strå säcken & det står att det innehåller melass. så jag hade inte fel trots allt.
Det står inte med på hemsidan.
Men okej om det nu har tillsats av lite melass... det är ju iaf inte en kraftfoderblandning som vissa verkar tro... "Innehåler lusern havre?" (förlåt trådskaparen, kunde inte låta bli, men det är många som inte riktigt vet vad lusern är så du ska inte känna dig dum på nåt sätt)
Kraffts Lusern Hackad strå innehåller ca 11% melass enligt dem själva.
cerrox skrev:nä, jag menar kraffts & jag har verkligen för mej att jag läst på säcken att det innehåller även melass!!?? men jag kanske ha läst fel??