Q
Qira
Min 4 mån valp luktar konstigt från baken. Har kollat och det är just från baken (anus) som den konstigt sura lukten kommer ifrån. Hon är inte dålig i magen alls, bajset luktar inte alls konstigt, utan det verkar vara just baken? Hon har badats nyligen med, så det är inte för att hon ät smutsig....
Har för mig att det sitter några körtlar där som kan bli irriterade om de inte töms ordentligt.. kan det vara det som är problemet? Var gör man åt det - är det vet. som gäller eller går det över av sig själv?
Har aldrig varit med om detta förut, men antar att det är någon hundvan här som har det. Tacksam för alla råd... Annars blir det till att ringa vet. och fråga.
Så himla konstig lukt: unket, sur/sött lixom...blä
Har för mig att det sitter några körtlar där som kan bli irriterade om de inte töms ordentligt.. kan det vara det som är problemet? Var gör man åt det - är det vet. som gäller eller går det över av sig själv?
Har aldrig varit med om detta förut, men antar att det är någon hundvan här som har det. Tacksam för alla råd... Annars blir det till att ringa vet. och fråga.
Så himla konstig lukt: unket, sur/sött lixom...blä