Luktar illa i ena örat!

Sanette

Trådstartare
Min Jaktlabrador som är 4 år gammal har börjat lukta illa och är lite röd i sitt ena öra. Vad kan det vara? Öroninflammation?:confused:

Hon har luktat illa i örat i ca 2 dagar nu.

Mycket tacksam för svar!:bow:

Sv: Luktar illa i ena örat!

Min pupp var röd i örat och det luktade illa, han hade öroninflammation, men då kliade han sig väldigt mycket också.

Min pupp var röd i örat och det luktade illa, han hade öroninflammation, men då kliade han sig väldigt mycket också.

Ja, min Fanny kliar sig också ganska mycket i de örat. Så då är det kanske öroninflammation då. Ska ringa vet imorgonbitti.

Va skönt att det löste sig och att du fick reda på vad det var. Kliandet brukar gå över ganska snabbt när man väl fått droppar.
Mvh c79

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Har en hund på drygt 2,5 år som haft problem med magen och därför går på elimineringsdiet. Hills z/d, färskt hjortkött, standardt immun+...
Svar
5
· Visningar
463
Senast: Sol
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 759
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 287
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka