Luktar bränt när man duschar hett

Rosett

Trådstartare
Ja, som det står i rubriken brukar det lukta bränt när jag duschar hett. O_o Nån annan som varit med om det?
Jag bor i lägenhet så ingen varmvattenberedare finns som kan lukta.

Sv: Luktar bränt när man duschar hett

Vet inte temperaturen. :D Tillräckligt varmt för att det ska lukta bränt iallafall. :sneaky:

röd flagg varning på detta :D du ska nog sänka temperaturen en aning!!!

Vet inte temperaturen. :D Tillräckligt varmt för att det ska lukta bränt iallafall. :sneaky:

Måste väl bero på att du är så himla het att det osar om man häller på varmvatten. :D

Du har inte funderat på att göra realityserie av ditt badrum? Verkar hända spännande saker där, minns ju en gammal men ack så legendarisk tråd på temat. :p :D :o

Nån dålig packning i blandaren kanske? Jag skulle kolla upp det. Så de inte är på väg att gå sönder å du står där å blir skållad och kanske i värsta fall brännskadad!!

Tänker du extra mycket när du duschar? I så fall är det därför. :D

Ja, som det står i rubriken brukar det lukta bränt när jag duschar hett. O_o Nån annan som varit med om det?
Jag bor i lägenhet så ingen varmvattenberedare finns som kan lukta.

Damm på varmvattenrören kanske?

Damm brukar kunna lukta riktigt illa när det blir upphettat, även om det inte brinner.

Måste väl bero på att du är så himla het att det osar om man häller på varmvatten. :D

Du har inte funderat på att göra realityserie av ditt badrum? Verkar hända spännande saker där, minns ju en gammal men ack så legendarisk tråd på temat. :p :D :o

:rofl: :laugh: :cool:

Liknande trådar

Hemmet Varje år, framåt våren och sommaren, så blir vattnet i min dusch svalare och svalare. Jag vrider upp temperaturen mer och mer, ända...
Svar
15
· Visningar
2 449
Senast: KesoNeso
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 667
Hundhälsa Är det någon annan som varit med om samma problem? Bor på en stor gård med cirka 200 kor. Därmed är det MYCKET kodynga, diverse pellets...
Svar
10
· Visningar
1 107
Senast: hastflicka
·
Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
1 433

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka