• Trav
  • Trådstartare Trådstartare vattumannen
  • Startdatum Startdatum
V

vattumannen

Skulle vilja veta lite om Lucky po avkommorna.Han var ju så fin själv men jag har aldrig sett eller hört ngt om avkommorna.:confused:

Sv: Lucky Po

Hej. Kul att någon intresserar sej för denna fina men bortglömda hingst. Har du någon egen LP-avkomma? Eller tänker du skaffa? Eller är det "bara" nyfiket egenintresse?

Jag har en hingst efter LP. Född -05. Han är den snällaste och trevligaste hingstunge man kan tänka sej. Mycket framåt och klok. Lättlärd och lättkörd. Mycket nyfiken, social med ett underbart psyke. Stuteriet rapporterar att alla avkommorna verkar vara av samma kaliber. Hoppas att dom även nedärvt LP´s tävlingskunnande.

Lite fakta: Det finns i dagsläget 22 avkommor. -05 föddes 3 hingstar och 4 ston. 5 st är amatörtränade och 1 har hamnat i proffsträning. 2 av dem har varit ute i premielopp, dock ej godkända. -06 föddes 6 hingstar och 7 ston. Och iår endast 2 hingstar.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Avel Vad har ni för erfarenhet av Van Vivaldis avkommors temperament? Har sett många men inte hanterat någon. Har också hört väldigt olika om...
Svar
14
· Visningar
1 443
Senast: Oknytt
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundträning Är det någon här som kör jaktträning med en utställningsgolden? Jag har en goldentik från utställningslinjer, men jag skulle säga att...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka