Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det verkar helt omöjligt att hitta fonten Lucida Handwriting gratis på nätet...
Det finns möjligtvis ingen här som har den, och kan tänka sig att mejla den till mig?
PM:a för mejladress
Hade ett gäng Lucida, men det här var den enda i handwriting-stil, så jag hoppas det var "Lucida handwriting kursiv" du ville ha http://bala.spyroid.com/crap/Lhandw.TTF
Jag har den kursiva versionen, fick den av Frieser. Men det funkar inte ändå.
Provade ändå att ladda ner den du skickade, och helt plötsligt gick det ... Det var samma som jag fick av Frieser.
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Kropp & Själ
Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
Hästhantering Nu har jag inte läst tråden jättenoga, så ber om ursäkt om jag missat något. Tyckte mig se någonstans att hon verkar gå ensam. Kan hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.