Lotus Pool

E

emmapaztej

Har/vet du en lotus pool avkomma? Berätta ur de är! Jag har själv en :) Berätat också gärna vad ni gör och om den har startat :D
/ Mvh Emma

Känner du till Abwah?:bump:

Sv: Lotus Pool

Aha okej .. Känner hans uppfödare :p

Han är helbror till en häst vi hade som galoppör innan, Weste hette han !

har du MSN skulle vara himla kul :D Hsr du träffat slaon?

Hej där Tommy K Nilsson har ett flertal avkommor från denna hingst och de är jätte trevliga allihopa och den finaste hästen i värden Ifconnect sacc är efter denna hingst... kolla hans avkommor på www.galoppsport.se alla sacc hästarna är Från Tommy=)

Senast ändrad av en moderator:

Har sett en fuxmärr efter honom på hoppbanan. Het som få såg det ut som. Men snygg.

Jag har en mycket fin Lotus Pool avkomma som jag tävlar fälttävlan med. Han har bra kapacitet och går mkt bra i dressyren.

Han kan vara lite stressad när man kommer fram till tävlingsplats men annars så är han lugnet själv.

Mkt hög ridbarhet i samtliga grenar.

De Lotus Pool avkommorna jag sett på fälttävlan har alla varit mycket fina

Här kan du se en bild på min häst : http://www.sporthorse-data.com/d?i=10427677

Vad roligt kolla min BDB får du se bilder på min lille lotus ;D

Jag hade en valack efter lotus pool för några år sen. En kanonhäst! Riktigt snygg men framför allt ett oslagbart psyke. Har sällan känt mig så säker på hästryggen som jag gjorde då..

Jag har ett paint-sto som Lotos Pool är morfar till... hade varit kul att veta lite mer om denna häst, då jag inte är särskilt insatt i fullblodsaveln.:angel:

Tänkte rida western och mounted shooting med henne:banana:

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
391
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 748
Senast: Ninnurur
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
409
Senast: Krålus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
34 902
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V