Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tyvärr har jag ingen bild på Lotus Pool, men om jag hittar en så lovar jag att höra av mig!
Min fråga är om du kanske har en häst efter honom..? Jag har ett sto efter honom.
Vet du kanske mer om honom? Skulle vara roligt om du ville dela med dig i så fall!
Mamma är Fools Thelma. Jag kan inte så mycket om stamtavlor precis, men det verkar som om du våra hästar har ett ganska så ok träd, med tanke på farfar och även bakåt på farmors sida. Du känner kanske redan till det.
Vilken inriktning har du med din?
Jag skötte en häst en gång, Mrs Queens, hon var e Take A Reef. Hon var verkligen en underbar häst. Och snygg också. Hon var oslagbar i hoppning, när hon var klar på banan! Helt otroligt, hon hoppade 1.50 lös, ca 1.35 med ryttare. Och hon gick LA dressyr och allt. Men hon finns tyvärr inte mer..
Skola & Jobb Om du menar relativt dig själv, så kan jag inte säga huruvida du har rätt eller inte. Hur långt ut på skalan vi befinner oss och därmed...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.