Lotus Pool**

rubytoo

Trådstartare
Har letat och letat men inte hittat en enda bild av honom. Är det möjligen någon som har en bild eller kan länka till en??

Hej!

Tyvärr har jag ingen bild på Lotus Pool, men om jag hittar en så lovar jag att höra av mig!
Min fråga är om du kanske har en häst efter honom..? Jag har ett sto efter honom.
Vet du kanske mer om honom? Skulle vara roligt om du ville dela med dig i så fall! :)

Visst är min efter honom. Han är mycket fin och snygg i typen. Vad är det mer i ditt sto än Lotus Pool?
Min har Take a Reef i andra led.

Halloj!

Mamma är Fools Thelma. Jag kan inte så mycket om stamtavlor precis, men det verkar som om du våra hästar har ett ganska så ok träd, med tanke på farfar och även bakåt på farmors sida. Du känner kanske redan till det.
Vilken inriktning har du med din?

Jag skötte en häst en gång, Mrs Queens, hon var e Take A Reef. Hon var verkligen en underbar häst. Och snygg också. Hon var oslagbar i hoppning, när hon var klar på banan! Helt otroligt, hon hoppade 1.50 lös, ca 1.35 med ryttare. Och hon gick LA dressyr och allt. Men hon finns tyvärr inte mer..

Liknande trådar

Övr. Barn Letar skor till både 12 åriga sonen och 5 åriga dottern och tycker inte jag hittar någonting. Vad ska vi ha 😄😄
Svar
15
· Visningar
741
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 901
Senast: tuaphua
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
907
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama