AgentCarter
Trådstartare
Verkar fan som jag har fått löss, sitter och kammar nu....
Vad är handlingsplanen? Kan hunden ha detta med?
Vad är handlingsplanen? Kan hunden ha detta med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är något liknande had har haft i.Hedrin
Undvik medel som använder kemikalier för att ta död på dem (de blir resistenta rätt snabbt ). Hedrin är olje baserat och kväver dem istället så det finns ingen resistans att bygga upp så att säga.
Övervägde det igår när jag kammade mitt långa hår, fy vilket slit!En väns brorsa klippte av sina döttrars hår när de fick löss. Fick påpeka att det liksom finns medel som tar hand om lössen nuförtiden Vännen blev lite ställd.
Hade velat se hans frus min när hon kom hem och döttrarnas långa blonda lockar hade blivit avrakade.
Hade medel igår kväll, såg stor skillnad på vad som hamnade i kammen! Har inte ens förklarat för sonen, tur att han gick med på kamningen i vilket fallJag hoppas att ni har något söndagsöppet apotek, det finns riktigt bra lusmedel! Som akutmedel för att få hejd på dem så har jag använt vanlig olivolja i håret på barnet, det gör håret lätt kammat och dödar lössen, men inte lika effektivt som lusmedel men tillräckligt för att lugna en 10 åring som inte vill sova med levande djur i håret...