Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
min häst löser väldigt mkt hår från svansen nu. Bara jag tar lite lätt i den så hade jag flera strån i handen. Kan de vara pälsglanset som får han att tappa hår? Vet inte om han har gjort så förut, eftersom jag bara har haft honom i 6veckor.
Ring förra ägaren och sluta med pälsglans. Rådgör med någo vetrinär eller någon om det inte fungerar. Det kan också vara något den äter eller vitaminbrist, har jag för mig
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.