D
dolphinsmile
Är det en möjlighet att ha lopp för endast amatörtränade hästar? Jag menar är det genomförbart? Isåfall skulle det ju absolut vara gynnande för sporten att ha t.ex. ett lopp där de bästa amatörtränade hästarna tävlar mot varandra. Gynnande för sporten är det ju för att det är amatörerna som ger bredden i sporten och utan dom skulle inte sporten vara vad den är idag.
men till saken.. är det genomförbart? vad skiljer amatörer för proffs? De jag vill ha med i dessa lopp är äkta amatörer så som ägaren till bowling inferno. Sånna amatörer. frågan är ju bara.. nu är jag inte så insatt i de olika beteckningarna som finns.. Men t.ex. kari lädekorpi.. vad är han för sorts tränare? har lär väl vara b han också eller? Förstår ni var jag vill komma..?
men till saken.. är det genomförbart? vad skiljer amatörer för proffs? De jag vill ha med i dessa lopp är äkta amatörer så som ägaren till bowling inferno. Sånna amatörer. frågan är ju bara.. nu är jag inte så insatt i de olika beteckningarna som finns.. Men t.ex. kari lädekorpi.. vad är han för sorts tränare? har lär väl vara b han också eller? Förstår ni var jag vill komma..?