Löpning för rookies

Dorinda

Trådstartare
Finns det någon bra app för löpning nu? Jag kan tänka mig att betala en engångskostnad, men ingen månadsavgift.

Jag vill ha en trevlig app som startar helt från början och berättar för mig när jag ska gå vs springa.
 
Finns det någon bra app för löpning nu? Jag kan tänka mig att betala en engångskostnad, men ingen månadsavgift.

Jag vill ha en trevlig app som startar helt från början och berättar för mig när jag ska gå vs springa.
Couch to 5k brukar vara poppis och jag gillade den när jag testade :)
 
Jag älskar Couch to 5k, appen som ser ut sådär:
DB924333-A20C-4859-92CA-ABA51BA91C13.webp

Tror inte den kostar någonting?
 

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
356
Senast: Badger
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
967
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 959
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 695
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp