Löpning för rookies

Dorinda

Trådstartare
Finns det någon bra app för löpning nu? Jag kan tänka mig att betala en engångskostnad, men ingen månadsavgift.

Jag vill ha en trevlig app som startar helt från början och berättar för mig när jag ska gå vs springa.

Finns det någon bra app för löpning nu? Jag kan tänka mig att betala en engångskostnad, men ingen månadsavgift.

Jag vill ha en trevlig app som startar helt från början och berättar för mig när jag ska gå vs springa.
Couch to 5k brukar vara poppis och jag gillade den när jag testade :)

Jag älskar Couch to 5k, appen som ser ut sådär:
DB924333-A20C-4859-92CA-ABA51BA91C13.webp

Tror inte den kostar någonting?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det...
Svar
15
· Visningar
197
Senast: Tassa
·
Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Badger
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 489
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
987
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama