Ravishing

Trådstartare
Det är såhär att jag har en schäfertik på 8 månader som precis börjat löpa. Vår andra tik löpte för första gången när hon var lite över ett år, är det normalt och kan det variera så mellan första löpet?

Sv: Löp??

Ja, det är inga konstigheter. Min ena tik löpte första gången när hon var 6 månader gammal och har sedan dess haft fina 3 veckors löp var 6:e månad.

Sv: Löp??

Min schäfertik började oxå vid 6-7 månaders ålder att löpa och sen har det varit ganska exakt var 6:e månad,

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Jag undrar när en tik brukar få en regelbunden löpcykel? Min tik, en golden, hade sitt första löp ganska sent. Hon var då 15...
Svar
3
· Visningar
323
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
616
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
477
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Återvänder till buke efter ganska många års uppehåll då jag minns att det fanns många kloka människor här. Vår münsterländertik...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Annique
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka