Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att de slutar blöda betyder inte att löpet är slut, tvärtom är det oftast då de går in i höglöp. De flesta löper ungefär 3 veckor. Finns de som har längre löp och de som har kortare löp.Hur vet man att tiken har slutat löpa? Min tik fick sitt första riktiga löp för 2 veckor sen, hon slutade blöda efter ca 9 dagar och nu är hon som vanligt, inga tecken på höglöp eller liknande. Hur länge ska jag hålla henne borta från hanhundar?
Hur kan man vara säker på att löpet är slut då? Vi umgås nämligen en del med hanhundar, hur länge ska jag hålla mig borta för att vara säker?Att de slutar blöda betyder inte att löpet är slut, tvärtom är det oftast då de går in i höglöp. De flesta löper ungefär 3 veckor. Finns de som har längre löp och de som har kortare löp.
Umgås med hanar kan hon göra hela tiden men inte obevakat såklart.Hur kan man vara säker på att löpet är slut då? Vi umgås nämligen en del med hanhundar, hur länge ska jag hålla mig borta för att vara säker?