_FiA_
Trådstartare
Jag har varit på intervju på ett företag och hon undrade vad jag hade för löneaspråk, jag blev lite ställd för jag var helt inne på att dom körde enligt kollektivavtal som i princip alla gör inom denna branch (callcenterbranchen) men hon talade om att majoriteten av deras anställda inte vill ha något kollektivavtal eftersom dom kör med högre lön än vad man vanligtvis har inom den branchen, och dom tycker avtalen är för dåliga. (dom skall däremot framöver erbjuda att man får välja om man vill ha kollektivavtal eller inte) Jag sa att jag ska fundera och återkomma. Jag har fått erbjudande om ett nästan identiskt annat jobb där jag kommer ha 19900 på heltid.
Vad är rimligt tycker ni? Jag har 3 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Jag har absolut ingen aning vad ska ska göra för löneanspråk, är ovan vid hela situationen med arbetsintervjuer.
Vad är rimligt tycker ni? Jag har 3 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Jag har absolut ingen aning vad ska ska göra för löneanspråk, är ovan vid hela situationen med arbetsintervjuer.