Lone Bright Star avkomma

W

white socks

Hej är det någon som har avkomma efter Lone bright star? Eller vet ngt.
Hur är de i psyket? höjd? vad har det blivit av dem? kanske de inte finns några fullt utbildade ännu, men vad börjar det likna om man får gissa?
Jag har en från 04.

Sv: Lone Bright Star avkomma

Hans äldsta avkommor reggade i AQHA är födda 1998 så nog borde de ha hunnit att prestera alltid

Jag har dock inte sett någon på tävling där jag har varit

Malin

Den mest kända av alla hingstens avkommor är Tobbe Larssons palominohingst Nicke. Du kan läsa mer om Nicke samt se en massa bilder här: http://www.tobbelarsson.com

Nicke och Tobbe hade öppningsnumret i alla Apassionatas shower i Europa förra året.

Förra året och året dessförinnan hade Lone Bright Star flera 3- och 4-åriga avkommor som placerade sig i pleasure, trail, reining och halter om jag inte minns helt fel.

De allra flesta av hans avkommor är fortfarande ganska unga, 2-4år. Nästan alla stoägare behåller avkommorna själva antingen för att de vill ha en ridbar häst eller för att de är nöjda med dem.

Några 3- & 4-åringar har jag sett i vinter på boskapsträningar och de visar cowsense och viljan att jobba.

De flesta avkommor är inte så stora, dock har de en del muskelmassa istället.

Skicka ett privat meddelande till mig så ska du få reda på mer.

Hm, säkert en hingst med vettig skalle- men varför bara visad med 33 p.? Någon som vet var man kan läsa utlåtandet?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Har ni några bra tips att få i en fem veckors valp mat? Hon vill bara dia men mamman börjar tröttna på 10 valpar som diar. De andra...
Svar
9
· Visningar
770
Senast: hollypolly
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 080
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 257
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025