Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte min sele på Hööks, en tranemosele, till ardennern. KANONSELE. Tranemoselen finns bara i en storlek, fjording till ardenner. Till mindre hästar heter den Värmlandsselen. Helnöjd med selen, den har fått jobba hårt både i skogen och för nöjeskörning.Shettisar skrev:Det ser ut precis som den Hööks har men jag vet inte vartifrån tjejen jag köpte den av har inhandlat den från.
Jovisst ska hööks ha den till shettis/ponny.Eller jag blandar ihop selarna de saluför?
burton skrev:Vart ser du det fula i att ha loka på shettis?
Och varför skulle hästen få ont i nacken av att ha en sele som är i rätt storlek för den? När inte andra hästar får det.
_L_ skrev:Hej!
För det första jag är ingen kompis till dig och med din inställning lovar jag att du inte får en kompis här!
Oavsett häst är den aldrig fet och ful!
Visst ponnyn kan väl vara i överhull, men inte mina!
Jag vet att en shettis som har för litet utrymme mellan bogspetar och luftstrupe mår skit av att köras med en bröstsele, även en högklassig sådan!
Tycker du kommer med inlägg som inte säger så mycket, är du ute efter uppmärksamhet??
Mvh Lisa
piff_puff skrev:Dom ser så himla feta ut med loka.Självklart så får dom ont i nacken. Dom är int byggda för att dra runt med en stor ful loka. Kompis.
piff_puff skrev:Dom ser så himla feta ut med loka.Självklart så får dom ont i nacken. Dom är int byggda för att dra runt med en stor ful loka. Kompis.
burton skrev:Äh! Den där piffpuff-tok f*n är bara ute efter att reta upp folk så blir vi uppretade så får den ju som den vill. Men man kan ändå bara inte låta bli att bli irriterad på folk som inte vill nåt vettigt med sina inlägg.
Men, varför just körforumet? Kan den inte ta o sticka nån annanstans med sina dumma inlägg?
Fjunet skrev:Jag hoppas det! Jag skickade in en anmälan till moderatorerna igår.