Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Du köper en vagn (bullet liknade) som håller för skolkörning och trav. (Eller har du redan köpt, jag minns inte .)
Köper dig en bröst sele och kör in hästarna med den.
När du har kört hästarna en tid kan du börja leta efter en beg. trav sele . - ibland kan man hyra sulkys på travbanor om du vill tävla i framtiden .
Är överygad om att du kommer lyckas jättebra med att kombinera dom två olika körgrenarna!
Det ena utesluter inte det andra och vice versa!
För att riktigt bygga upp dom vintertid så tycker jag att du ska ha en loksele hängandes med så att dom får dra hem lite ved och skaffa sig kanonbra muskler som dom slimmar till framåt våren när farten ska tränas!
Det är ju synd att man måste köpa kompletta selar, annars funkar en travdäckel och lokor till den utmärkt! Då byter du bara till en brösta när du kör trav
Lycka till med travandet!
Nu var det ju ett tag sen du frågade men jag mailade det finska företaget för egen räkning i förrgår och finnlokorna kostar 220 euro och finns i strl 23-24" i lager.
Leveranstid vet jag inte men eftersom de fanns i lager kan det ju inte vara så länge...
Hästmänniskan Senaste jag köpte, om jag inte räknar shettisarna, var det en kompis som tyckte jag skulle ha. Jag hade inte ens tänkt köpa häst när hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.