Loksele till ponny

S

Saah_pippi

(Har kollat alla gamla trådar inom ämnet, men ingen gav tillfredställande svar. Endel var också väldigt gamla... så nu provar jag att starta en ny.)
Det är så att jag letar efter en loksele till min ponny. Det ska vara en med stål i däckeln ( ej bara läderputor) :)
Vet någon vart jag kan hitta en sådan, gärna i den lägre prisklassen :smirk: ej "tärnsjö-priser"
Tacksam för svar :bow:

Sv: Loksele till ponny

Kolla med Svenljunga sadelmakeri, han gör bra selar i alla storlekar. Du kan ju köpa själva lokorna begagnade och sedan låta honom göra resten av selen om du tycker att hans lokor är för dyra.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 222
Senast: Bison
·
Körning Hej, jag är ny här och det här är min första tråd. Jag vill jättegärna testa på/börja med körning. Jag håller på att leta runt på...
Svar
3
· Visningar
867
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 468
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025