Lokaltävlingar?

Sv: Lokaltävlingar?

lokaltävlingarna i hopp och dressyr finns på resp distrikts hemsida. de ska inte finnas alls på stora tävlingsterminen eftersom de är så många

Flytta till Örebrodistriktet, där äääälskar alla klubbar lokal hoppning! :D
Jag som bor i det distriktet gnisslar tänder och får åka till omkringliggande distrikt för att hitta regionala.

Passar på att säga tack och lov för Ryttarkamraterna Kumla! Underbar anläggning, proffsigt arrangerat och regionalt! :bow: :bow:

Jag är inne och tittar på distriktens sidor och måste säga att det är ont om tävlingar på lätt nivå. Själv har jag börjat tävla dressyr och på västkusten är det tävlingar till helgen, nästa helg (27-28 aug) finns det bara tävlingar i LB & LA, 3-4sept är den enda tävlingen i LC alldeles för långt bort. helgerna 11 & 18 är det ok med tävlingar.

Men hallå tar säsongen slut redan i september, bara en tävling i oktober?

Ja man kanske skulle flytta till Örebro för i närke har ni ju mycket distans pp oxå :)

Utomhussäsongen tar ju slut ungefär i slutet av september.
Om det har ngn betydelse? Jag tävlar bara utomhustävlingar, så mina sista tävlingar brukar vara i slutet av september.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
640
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
702
Senast: Soapbubble
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 080
Senast: zarmino
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 374
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar