Ljusslinga

MidnightSoul

Trådstartare
Vad tycker ni är snyggast traditionellt gult ljus på en ljusslinga för balkongen eller blått?

Jag gillar den blåa, men det blir dubbelt så dyrt som en i gult om inte lite mer.

Vad tycker ni är snyggast traditionellt gult ljus på en ljusslinga för balkongen eller blått?

Jag gillar den blåa, men det blir dubbelt så dyrt som en i gult om inte lite mer.

Blått är hemskt som balkongljus och tyder på både dåligt omdöme och dålig smak. Det borde vara förbjudet enligt lag. Grönt och rött är också fult, men inte lika fult. @tjenixen har egentligen sagt det som behöver sägas.

Blått är hemskt som balkongljus och tyder på både dåligt omdöme och dålig smak. Det borde vara förbjudet enligt lag. Grönt och rött är också fult, men inte lika fult. @tjenixen har egentligen sagt det som behöver sägas.

Nu lät jag kanske onödigt hård och elak ser jag. Jag ber om ursäkt för det. Du har säkert mycket gott omdöme och god smak i alla övriga hänseenden. :) Men lyssna både på tjenixen och din kloka plånbok som vill ha gult ljus.

Blått är så hemskt hårt. Det passar som informationsljus (t ex "den här apparaten är påslagen") och inte som mysljus.

Men kör på det du tycker är finast - bara det inte blinkar! Blinkande ljusslingor är så taskigt mot grannarna.

Urgh hatar blinkande ljus. Det får bli gult så är jag jätte snäll mot min plånbok oxå :D Ska jag bara ut å mäta balkongen och se om jag behöver en förlängningssladd :)
Önskar lite att jag hade en balkong för det är himla mysigt med en ljusslinga på räcket. Men jag håller mig till det är dags att ta fram adventsljusstakarna! (Det enda julpynt jag inte klarar mig utan.)

Jag gillar inte heller blått, däremot tycker jag att flerfärgade slingor kan vara jättefint :)! Jag gillar inte heller de där riktigt SKARPA ljusen som man har sett en del av på senare år.

Önskar lite att jag hade en balkong för det är himla mysigt med en ljusslinga på räcket. Men jag håller mig till det är dags att ta fram adventsljusstakarna! (Det enda julpynt jag inte klarar mig utan.)
Man kan ha ljusslinga även utan balkong :D
927474_650380655014875_2121851523_n.jpg

Liknande trådar

Hemmet Vilken färg tycker ni är snyggast på dörrar och fönster i ett klassiskt svenskt falurött hus med vita knutar? Vitt, svart, grönt, gult...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 440
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har köpt begagnade köksstolar som behöver fräschas upp, dels ska jag byta tyget och dels tänkte jag slipa ner dem och sen olja in...
2
Svar
22
· Visningar
574
Senast: Tonto
·
Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 551
Senast: starcraft
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 120
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama