ljudet funkar inte

LLaika

Trådstartare
Mina högtalare har typ slutat funka. Antagligen iallafall, för det kommer inte ljud ;) (ja, jag är dålig på datorer)
Jag har provat att sätta på olika ljud i olika program, tryckt av ljudlösknappen osv. Det finns en liten grön lampa ovanpå en av högtalarna som inte lyser, däremot lyser lampan på baslådan. Troligtvis har jag tagit bort något program igår när jag rensade i datorn, någon som vet vilket program det kan ha varit? Högtalarna är från harman/kardon om det är viktigt.

Sv: ljudet funkar inte

Du kanske tog bort några drivrutiner. Om du högerklickar på "Den här datorn", sen klickar du på "Maskinvara" och efter det på "Enhetshanteraren". Ser allt normalt ut? Rättare sagt, finns det några gula rutor med ett utropstecken någonstans? Eller är det ett rött kryss på något? Är det de så har du förmodligen tagit bort någon programvara, finns det inget gult eller rött så har du antingen inte alla sladdar i eller så har högtalarna gått paj.

kolla så sladdarna verkligen är i! överallt..

sen vet jag ju inte om du har Media Player, men har du det kanske du råkat komma emot knappen för ljudlöst, eller dragit ner volymen helt. jag råkade göra så en gång, höll på att bli tokig. du har inte en ljudlöstknapp på tangentbordet som spökar?

Har äntligen fått igång dom, efter att ha installerat om mjukvaran ungefär 10 ggr. Suck :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka