Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mossan beror väl mer på förhållandena på platsen än på repet? Jag brukar dra bort den vid översyn. Att ledarna skadats har jag inte varit med om, däremot vittrar plasten sönder.
Då jag numer skyr elrep som pesten just pga deras hållfasthet (om häst fastnar) gör att jag numer bara använder rep där plasten är skör...
Nu frågade du inte mig, men jag har galvad tråd i min sommarhage som jag är nöjd med. Leder ström bra och går av så länge tråden är spänd.Vad har du istället?
Det kan absolut hända. Skulle tro att de allra flesta typer av staket är farliga på ett eller annat sätt om man har otur.Svarar er båda.
Min häst fastnade i sådan tråd och skar upp framsidan av hasen och nedåt med flera månaders rehabilitering.
Jag tror åtminstone att det är samma tråd, efter lite googlande.
Är den rejält spänd så går den av lätt, bäst är nog dock aluminium eller pinaldotrådSvarar er båda.
Min häst fastnade i sådan tråd och skar upp framsidan av hasen och nedåt med flera månaders rehabilitering.
Jag tror åtminstone att det är samma tråd, efter lite googlande.