Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag tänkte på en sak till, det var en som backade in i en spin innan.. blir det inte att hästen gjorde en spin på fel bakben då? hästen var ställd från rörelseriktningen också så jag blev sådär, är det en övning, med meningen?
(jag är JÄTTEnybörjare så nu kommer en massa frågor )
Jag har lärt mig att aldrig backa in i en spin, du vill ju att hästen ska tänka framåt i rörelsen. Jag har lärt mig att göra sidepass och ur den sen be om spin. Men det finns olika skolor förstås. Min man t.ex tycker att det är lättare att ha sin vikt på utsidan och liksom "putta" hästen i rörelsen, men jag förderar att sitta på det inte sittbenet.
Jag lärde mig också det att inte backa in i en spin. Min häst funkar det väldigt bra på att gå från en liten volt in på en spin eller "bakdelsvändning". Fast det är klart, tränaren har inte kollat på det ännu så det kan ju hända att vi gör helt fel
Jag tror ryttarn i turkost har en polis som riktar pistolen mot honom och säger: upp med händerna!
Det är väldigt trevligt att sitta och titta på överlag i alla fall...
Det finns inga startider på programmet, men den här klassen borde vara "Green Western riding" med 12 anmälda. Sen kommer det två western riding till med 7 och 11 startande.
PÅ eftermiddagen sen ska det vara olika reiningklasser. Novice horse Open 15 anmälda Limited non pro 19 starter, reining all ages open, 31 starter som är en VWB klass. Och sist kommer det Rookie med 26 anmälda. Reiningen går under NRHA. Den här tävlingen har AQHA, NRHA, Haflingerklasser och sen VWB som är ett westernförbund enbart för Bayern.
Islandshäst @Fabian In Memoria du har fått det allra bästa rådet av @Cavallo tycker jag! Är man inte van vid islandshästen och dess gångarter så bör...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.