Litet monster...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ikaros227
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 998
I

ikaros227

Här har jag kämpat och fått 3 hingst föl innan jag fick mitt efterlängtade lilla söta sto föl... Morr.. Där fick jag för att jag väntade.
Ut kom en liten fröken förra sommaren med ett humör & vilja av stål.
Det värsta är att en dag när jag kom ner till stallet så hade stoet mycket lite svans kvar.
Den var uppäten till ca 10 cm över hasen. Och inte växer den ut heller så jag antar att det lilla monstret underhåller sitt arbete...
Jag som hört & av egen tidigare erfarenhet att ston är lugnare....
Vad gör jag?

Sv: Litet monster...

Det kan även hingstföl göra. Min valack fick sin redan tunna svans rejält urtunnad av mitt hingstföl förra sommaren. Svansen börjar hämta sig.

Sv: Litet monster...

På natten är dom delade. Men dag tid så tycker jag dom kan ha varandras sällskap.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 013
Avel Lägger den här tråden här då jag vill höra erfarenheter från de som fött upp många föl. Mitt sto, 173 cm hög har efter att fölet...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: sara_18
·
Trav Jag är helt ny på Bukefalos och även inom det här med avel, men ååååååh vad otroligt spännande det är! Jag fick ett föl nu i sommar (e...
Svar
15
· Visningar
4 960
Senast: Mia
·
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän...
2
Svar
28
· Visningar
5 775
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka