P
pippi27
Kommer ni ihåg att Jesper fick en chokladförgiftning?
Det är ju ett tag sedan nu och jag tänkte att ni kanske ville veta hur det gått?
Jo, han fick ju komma hem eftersom han inte kunde sitta i bur.
Han var mycket piggare vid hemkomsten även om han var dämpad.
Det tog säkert en vecka innan han blev sig själv igen.
Det har tagit tid för honom att bli helt återställd, en lång tid efteråt så trots att han verkade pigg och frisk så var det inte helt bra. Hans ork tog snabbt slut och han blev flämtande liggande ner. Någon riktigt bra förklaring på varför han hade det så har jag inte fått.
Nu är han i alla fall helt återställd
Vi har återtagit skolningen och det går bra.
Har ett enda bekymmer eller vad jag ska kalla det för. Han slemmar på allt han har i munnen och tuggar gärna innan han släpper. Inte så trevligt :smirk:
En sak har han tagit in på allvar och det är hjälp i trappan. Han är kanon på att stödja mig i trappan. Senast igår hindrade han mig från att ramla.
Han kommer nog att bli den absolut bästa arbetshund jag haft med tiden
Det är ju ett tag sedan nu och jag tänkte att ni kanske ville veta hur det gått?
Jo, han fick ju komma hem eftersom han inte kunde sitta i bur.
Han var mycket piggare vid hemkomsten även om han var dämpad.
Det tog säkert en vecka innan han blev sig själv igen.
Det har tagit tid för honom att bli helt återställd, en lång tid efteråt så trots att han verkade pigg och frisk så var det inte helt bra. Hans ork tog snabbt slut och han blev flämtande liggande ner. Någon riktigt bra förklaring på varför han hade det så har jag inte fått.
Nu är han i alla fall helt återställd
Vi har återtagit skolningen och det går bra.
Har ett enda bekymmer eller vad jag ska kalla det för. Han slemmar på allt han har i munnen och tuggar gärna innan han släpper. Inte så trevligt :smirk:
En sak har han tagit in på allvar och det är hjälp i trappan. Han är kanon på att stödja mig i trappan. Senast igår hindrade han mig från att ramla.
Han kommer nog att bli den absolut bästa arbetshund jag haft med tiden