Liten skärm?

2czrqr5.png

Om man som jag använder vänster skärm att läsa på och höger till film eller annat är Bukefalos vänsterställda sida riktigt irriterande. Jag brukar minska vidden på webläsaren för Bukes numera, det är det enda sättet att inte missa hälften av vad som händer i filmen. (och nej jag vill inte byta sida bara för att en websida väljer det här formatet)
Jag förstår verkligen inte poängen med ändringen?
Har exakt samma problem fast tvärt om.

Aftonbladet exempelvis har en centrerad spalt. Den fyller inte hela sidan, men den ligger mitt i skärmen där ens blick naturligt lägger sig.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 130
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
782
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama