Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du har en windows dator, prova att tryck ctrl+0 (control och noll). Borde nog vara cmd+0 på en apple.De senaste dagarna har Buke på min dator blivit "litet", d.v.s det fyller inte upp hela skärmen. Är detta någon allmän förändring eller är det jag som råkat göra nån inställning på datorn..? Det är bara Buke som ser ut på detta viset.
Tomt till vänster, tomt till höger, tomt ovanför den översta gröna raden med (förutom där reklamen är). Tycker det är väldigt tomt! Blir väldigt liten text på det också.Känns lite tomt till vänster tycker jag...
Är det bara för mig som forumet inte är centrerat längre? Det är nu bara på vänstra halvan av skärmen.
Samma här, sjukt störigt.Är det bara för mig som forumet inte är centrerat längre? Det är nu bara på vänstra halvan av skärmen.
Mm, extra jobbigt när man som jag har två skärmar med, för då ligger buke i kant med andra skärmen, vilket gör det svårt att hålla fokus..Samma här. Det ser rätt märkligt ut när det inte är centrerat, hela högra sidan är ju tom.
Är det bara för mig som forumet inte är centrerat längre? Det är nu bara på vänstra halvan av skärmen.
Är det tänkt att det ska fortsätta vara såhär? För jag står inte ut med att sidan inte är centrerad.
Varför skulle det vara svårt att hålla fokus? Jag har också två skärmar, men inga problem med att hålla fokus.Mm, extra jobbigt när man som jag har två skärmar med, för då ligger buke i kant med andra skärmen, vilket gör det svårt att hålla fokus..
Därför att jag chatter från streams i högerkanten på den andra skärmen, så de ligger direkt mot varandra typ. För mig blir det störigt, behöver inte vara det för dig.Varför skulle det vara svårt att hålla fokus? Jag har också två skärmar, men inga problem med att hålla fokus.
Visst det var lite ovant i början, men nu tänker jag inte ens på att sidan inte längre är centrerad.