Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra där. Det har jag en hög hemma. Måste testaKan inte ett fodral för kontaktlinser passa?
Bra tänkt!Jag har haft samma bekymmer med kaliumreducerande medicin. Jag har ett gäng burka som det varit provstickor i som jag använder. Dessutom kommer en annan medicin i väldigt små burkar. Jag sparar sådana. De rymmer typ en och en halv matsked i pulver/vätska. Tesked för storleksjämförelse. Pillerburk kan jag skicka Visa bifogad fil 80098
Jag har köpt små burkar på Tgr någon gång. Tupperware har också haft pyttigt små burkar nån gång. Kanske en kosmetikaffär kan ha små burkar där de har såna där resekit. Har själv behov av små burkar att ha "laktospiller" i - i olika väskor.Hjälp!
Var hittar jag en tät, liten burk för att förvara ett (blodstillande) pulver i. Vill kunna ha den i jackfickan.
Den enda jag kommer på som borde funka är gammaldags filmburkar men var finns de idag .
//Hon som får näsblod på de olämpligaste tillfällen och det här pulvret stoppar eländet fort.
Tänkte just föreslå sådana burkar för mätstickor.Jag har haft samma bekymmer med kaliumreducerande medicin. Jag har ett gäng burka som det varit provstickor i som jag använder. Dessutom kommer en annan medicin i väldigt små burkar. Jag sparar sådana. De rymmer typ en och en halv matsked i pulver/vätska. Tesked för storleksjämförelse. Pillerburk kan jag skicka Visa bifogad fil 80098
Läs hela tråden så ser du att jag har det . Samma inlägg som yoghurtburkarna..Har du annars provat den här produkten? https://www.nasblod.se/stop-hemo-produkter/
Jag tycker att vadden är super! Mor min skickar från Sverige och jag som också får spontant näsblod ibland har alltid i väskan. Känns lättare än ett pulver.