Lite spännande

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ju gått och ruvat ett tag på om jag ska skaffa mig en till medryttarhäst. För en tid sedan såg jag en annons med ett fuxsto som verkade vara något som skulle kunna passa. Dessutom var den uppstallad bara en bit härifrån. Jag gissar på att det kanske t.o.m. är promenadavstånd.

Men antalet dagar skulle variera mellan 2-5 dagar i veckan och eftersom jag gärna vill fortsätta rida fröken frieser så är 4-5 dagar lite för mycket extra, även om det kan funka ibland. 2-3 dagar extra hade nog varit mer lagom.

Idag fick jag ändå ändan ur vagnen och mejlade ägaren. Annonsen har legat ute över en månad och det verkade som om behovet av medryttare/skötare var akut. Jag förklarade hur läget såg ut för min del (och lite annan relevant info) så får jag se om det kan ge något. Antingen gör det det eller så gör det inte det.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
893
Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 224
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Snart har jag varit anställd på mitt nuvarande jobb i fem månader. Fem månader, och jag har ännu inte hittat min roll, min mening eller...
Svar
3
· Visningar
1 148
Senast: Javan
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 851
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Mörka fläckar på magen
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp