Lite sitstankar

Måste bara fråga..Var det inte du som köpte ett sto som "råkade" vara dräktigt?? har för mig du har skrivit det någon stans för ett tag sen här på Buke. jaja ett litet inlägg bara :smirk:

har också ett sto.. Och den kan vara världens underbaraste att rida men har en himla massa åsikter om saker ibland.. ;)

Det stämmer så bra så. *S* Timas "gräsmage"-Cavatina fyller 2 år 24 juli. :rofl:

Precis, ston brukar ha en del egna åsikter och just så har alla ryttare som försökt rida Tima. De flesta säger ju "hon ser så himla lättriden ut". När de sedan fått prova, har de sagt... "Hon är en dam med åsikter och inte någon lätt dam, som man bara säger åt, att gör så här och så här. Hon vill SJÄLV bestämma hur och när något ska göras. Man får be väldigt snällt och föreslå den väg man vill att hon ska gå" :smirk:

Det är så jag rider Dollar; största delen av ridningen handlar för mig (på henne), om att reglera tempo och samling genom att vinkla bäckenet! Det är häftigt vad lite hjälper man behöver ge egentligen (jag har lätt för att krångla till det *s*).

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips på att rida omotiverad unghäst?
  • Ny sits
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

• Tvättstugedrama