lite sent kanske...

L

Lauri

Jag bara måste få påpeka att jag inte tycker det blev bättre med dessa"underforum" . Enligt mig finns det ingen logik i något. Hur i hela friden ska den som letar efter utrustning veta att den ska in på ridning? Allt har ju egentligen med ridning att göra, förutom körning då...
Hästmänniska vad är det? Den rubriken säger mig absolut inget.
Just nu sitter jag och letar efter ett underforum som hette handikapp eller liknande, men jag fattar inte var jag ska leta och har letat igenom alla, men fortfarande inte hittat det.
Nä, med risk för att låta gammal -Det var bättre förr...:crazy:

Sv: lite sent kanske...

Handikapp tror jag är borta, men för att få en översikt över alla hästforum och dess underforum går man in via hästforum i menyn, då kommer det här upp: menyn

handikapp finns under tävling övrigt... men inget eget forum...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 539
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 139
Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
7 552
Senast: akleja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 351
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama