Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som har tips på ett snyggt, lite längre halsband som köpts till hyggligt pris?
Var hittade du det? Helst i Sverige.
Typ som nedanstående, men det kostar runt 2000 och så mycket tänker jag inte betala.
Kläder & Bli fin
Jag har i princip inga byxor hemma. Jag avskyr byxor. Men ibland måste man ju ha på sig eländet och det enda jag står ut med i dagsläget...
Kläder & Bli fin
Tänkte inhandla en ny plattång. Eller hair straightener verkar de heta numera. Den ska i första hand vara till för att locka mitt långa...
Kläder & Bli fin
Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär!
Men jag undrar lite...
Hästnyheter På grund av flera utbrott av ekvint herpesvirus typ 1 (EHV-1) bland hästar under februari-mars 2021 i utlandet, bedömde SVA under en tid...
Gravid - 1år Skönt att du fick en bra upplevelse av äggplocket. 15 ägg tycker jag låter som ett fint resultat så här långt. Min klinik sa att risken...