Lite inredningshjälp med skohyllor med sittbänk tack!

MM

Trådstartare
Jag tänkte köpa 2 såna här skohyllor med sittbänk men kommer inte riktigt på vad jag kan ha uppepå som sittunderlag. Tycker det ser lite trist och kalt ut utan något.
Kanske är det någon som sitter inne på någon idé?
Jag funderade lite på fårskinn men tänkte om det hänger ner för skorna och mest är i vägen, men det går ju att klippa till.
Har kikat på andra sittbänkar i finare stuk klädda i tyg men då förlorar vi skoförvaringen som vi behöver i våran lilla hall så får piffa upp dom här på bästa vis.

78778

Jag har exakt en sådan skobänk med ett fårskinn ovanpå, superbra blev det. Fårskinnet hänger ned max 5 cm (kanske 10 vid bakbenen) på varje sida.

Det finns ju runda små fårskinsdynor, alltså stolsdynor tror jag det heter. Man kan ju lägga två sådana på :)

Det finns ju runda små fårskinsdynor, alltså stolsdynor tror jag det heter. Man kan ju lägga två sådana på :)

Ja, och en sådan där antiglid för mattor under så de inte halkar omkring. De är ju lätta att klippa till till lagom storlek (finns också på Jysk där bänken finns, jag har köpt en likadan att ha TV:n på :D).

Tack för era tips :)

Det blev fårskinn i fejk. Köpte två men det hänger ner så pass mycket baktill att jag tror att det går att klippa ett i mitten och spara några kronor. Ska fixa något med så dom inte glider runt så lätt. Tror jag har lite antiglid för matta eller så ber jag maken trolla :p

Så här blev det iaf. Skönt att hallen börjar bli färdig!
Köpte hängare till jackorna med som ska upp på väggen men mannen hoppade in på jobbet några timmar extra idag så vi får sätta upp dom sen när han kommer hem så det blir rakt :D

https://www.instagram.com/p/BNUap6xBcZyi3uU3wPNKlMqg1RE-3ISnfGvHs80/

https://www.instagram.com/p/BNUah-Lhmujx1r-UJgd3KMC0Y2MuOdbKXqV5ng0/

Jag tänkte köpa 2 såna här skohyllor med sittbänk men kommer inte riktigt på vad jag kan ha uppepå som sittunderlag. Tycker det ser lite trist och kalt ut utan något.
Kanske är det någon som sitter inne på någon idé?
Jag funderade lite på fårskinn men tänkte om det hänger ner för skorna och mest är i vägen, men det går ju att klippa till.
Har kikat på andra sittbänkar i finare stuk klädda i tyg men då förlorar vi skoförvaringen som vi behöver i våran lilla hall så får piffa upp dom här på bästa vis.

78778
Jag köpte skumgummi samt fårskinn på rulle och klädde in. Blev toppenbra!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka