B
**BORTTAGEN**
Ska rida min och pållens första fälttävlan i helgen, har lite frågor. Har inte nyaste TR just idag, kommer att få den innan helgen, men eftersom jag är så extremt dryg så tänkte jag att det var lika bra att fråga er, fattar mej inte alltid på TR .
Jag var inne på eko å skulle köpa en sån där nummerficka men de hade inte, ska jag försöka låna tillsvidare eller får man rida om man tar typ två plastfickor och fäster me säkerhetsnålar .
Ska man ha sån där nummerbriska oxå (som man har på hästen i hoppning och dressyr) och i sådana fall ska de va sama nummer???
Är hindrena 90 i både hoppningen och terrängen???
De där me straffpoängen i dressyren har jaginte ens funderat på att lära mej.. men de fixar la tävlingsarrangörena???
Tror at de va alla frågor....
Hoppas att nån svarar
Jag var inne på eko å skulle köpa en sån där nummerficka men de hade inte, ska jag försöka låna tillsvidare eller får man rida om man tar typ två plastfickor och fäster me säkerhetsnålar .
Ska man ha sån där nummerbriska oxå (som man har på hästen i hoppning och dressyr) och i sådana fall ska de va sama nummer???
Är hindrena 90 i både hoppningen och terrängen???
De där me straffpoängen i dressyren har jaginte ens funderat på att lära mej.. men de fixar la tävlingsarrangörena???
Tror at de va alla frågor....
Hoppas att nån svarar