Lite frågande

Sv: Lite frågande

Nu är det ju så att ALLA bilder inte ska flyttas - bara vanliga bilder där någon rider eller visar sin häst ska ligga under gnägg.
Bara för att man SKRIVER att man rider dressyr på en äng är det inte säkert att den ska till dressyrgnägg.
Vissa vill bara visa en fin bild utan något samband med någon ridstil eller annat.

Jag har flyttat 95% av de trådar du anmält och de övriga håller jag inte med dig om att de ska flyttas.
För övrigt så har jag inte gjort annat än flyttat trådar de senaste veckorna så nu flyttar jag inte längre utan plockar bort dom helt (vilket jag gjort en nålad tråd om)
Det har faktiskt gjort att jag behöver inte ta bort så många trådar längre.

Bara för att jag flyttade 1 tråd av dina där din dotter tävlade western så har du blivit avig mot mig och kräver att ALLA trådar ska flyttas - så funkar det inte.

Att påstå att jag bara flyttar till western o körning tycker jag var helt fel.
Western har jag flyttat näst minst till och körning 1 tråd så om du ska klaga ta fram rätta fakta.

Hur man än gör så är det alltid någon som känner sig felbehandlad och det kommer man inte ifrån då det är många personer o viljor här på Buke.

Ha en bra dag i solen
moderator
mysko

Jag är inte arg, jag vill bara veta vad som gäller. Eftersom då min tråd med fina bilder på ett 4-årigt barn inte fick vara på det allmänna gnägg utan flyttades så vill jag veta vilka bilder som får ligga på det vanliga gnägg. Inte mer än så.

Jag frågar för att slippa göra fel och få mina trådar raderade.

Ha en bra pingsthelg!

Det var en tråd med bilder från en tävling som du hade lagt in och dessa ska ligga i underforum.

Trevlig helg själv
mysko

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 583
Senast: Stereo
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 858
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar