Lipezzaner och andalusier

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Enigma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 900
E

Enigma

Är väldigt intresserad av dessa hästraser och skulle gärna vilja veta mer om dem, gärna av någon som har en sådan häst. Tacksam för svar! :bump:

Svenska lipizzanerföreningen har en bra och ganska informativ hemsida, titta på den! www.lipizzaner.nu

Du kan även söka här på forumet efter raserna, det finns en hel del trådar med beskrivningar om dessa raser.

Frågor som ställs här skall besvaras HÄR och INTE genom att hänvisa till andra sidor!
Man ska kunna få åtminstone ett grundläggande svar HÄR!
och SEN är det tillåtet att lägga ut en länk där man kan FÖRDJUPA sig ännu mer!

Men om det finns en hel del fullgoda svar här på Bukefalos? Ska man inte kunna hänvisa till dem?

Att man inte ska hänvisa till hemsidor har jag visst missat helt. My misstake.

Men om det finns en hel del fullgoda svar här på Bukefalos? Ska man inte kunna hänvisa till dem?
Jovisst, absolut! :)
Men man ska inte behöva LÄMNA bukefalos och gå till någon annan sida för att få svar! :)

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 278
Senast: Kajsalisa
·
  • Låst
Hästvård Någon som vet vilken hästars som Oskar Öhrströms häst Ivory är? Det finns hästraser som orkar mer än andra , men var fick Oskar och...
Svar
3
· Visningar
371
Senast: Görel
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Freazer
·
Fritid Hej, har en fundering då vi bygger om ladugården till hästarna. Vad är detta? Vill gärna ha hyllförvaring på övervåningen men verkar...
Svar
5
· Visningar
378
Senast: misswilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka