HannaPP

Trådstartare
Hej!
Jag ska betäcka ett sto i år med stammen:
e: Corlando e:Cor de la bryere
ue: Racing Acexx
uue: Goldstern- Gotthard

Jag funderar på att betäcka med LapTop som är

e: Loredo e:Lord ee:Ladykiller xx
u:Retina ue:Capitano

u: Candy e: Calypso II -Cor de la Bryère
u:Geri e:Gotthard
Uue::Steingilde

Tror ni detta skulle kunna fungera?

Mvh Hanna
 
Sv: Linjeavel

det blir ju ganska närbesläktat med Cor de LA Bryere i andra respektive tredje led. men det skulle nog fungera . Ring till de som har LApTop och hör de brukar ofta ha god koll på vad som fungerar.
 
Sv: Linjeavel

Tredje+fjärde led måste det ju bli på fölisen, och det kan ju inte vara "alltför" nära. Brukar man inte säga att när summan är minst sju (som i 3+4) så är det knappt ens linjeavel.
 
Sv: Linjeavel

Hej!

Med tanke på LS kritik om Laptop så kanske han inte är såå bra som han framställs:idea:

Bara en fundering.....;)

Camaro M, har ju bevisat sin kvalitet annars...Likaså Feliciano mfl:idea:
 
Sv: Linjeavel

Det blir INTE Laptop, har fått information om att han ej är bra exteriört, lågställd och ädel, detta sto är väldigt ädel själv så jag vill nog ha lite massa på hingsten.

Mvh Hanan
 

Liknande trådar

Avel Ställde frågan i linjeavelstråden, men skapar en egen tråd istället. Jag såg Uncanto de Villagana på Lövstas hingstvisning förra veckan...
Svar
1
· Visningar
629
Senast: rebeckasff
·
Avel Jaa, hög tid att börja försnacket ;) Mycket spännande att se fram emot i år! Har du/känner du till någon avkomma ur...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
30 175
Senast: Vingra
·
Avel sto e.Corofino ( e. Corrado I-CÓr de la Bryere)-Calypso II ( e. Cór de la Bryere), är det för mycket CÓr de la Bryere blod tycker ni...
2
Svar
31
· Visningar
4 288
Senast: Görel
·
Avel Som vissa av er kanske kommer ihåg så hade jag ute en tråd innan där jag ville ha tips om hingst till mina ston..... Iallafall så...
2
Svar
34
· Visningar
3 396
Senast: Behati
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp