Linjeavel på Fandango?

Sv: Linjeavel på Fandango?

Det sägs ju att det är ett slags "golden cross" i Frankrike.

JAg vet bara av en häst linjeavlad på F, den kan dock inte bättre än 2.00-tempo (3 år och sent tagen). Den bör dock inte avskräcka, förmodligen är just den undantaget som bekräftar regeln...

Sägs det? Jag kan ju inget om franska hingstar, du vet... :o

Så bra. Då får vi kanske prova så. Även om det tar emot att använda en Starohingst. :)

Jag hade föl med 2+3 på Ideal Du Gazeau i år,gör snygg var han.

antar dt är denna tråd CP menar? Så, vad sägs om korsning Home Alone-Dover Calais? Guldkorn?? :angel:

Åh, nu har jag kommit på att jag bara "måste ha" en häst igen. Det är så jobbigt för jag har ju inte varken råd eller tid med fler hästar. Men kolla på Luddes hemsida, han säljer fölston. Web Chance kan ju inte vara dyr, 17 år och inte dräktig. Tänk om man kunde få henne dräktig med Juliano Star...

http://www.blodbanken.nu/servlet/Ge...e&sire=juliano+star&dam=Web+Chance&test=S%F6k

Man kanske skulle ta en sväng till Ludde i helgen? Sambon är bortrest och han märker inte om det är en häst till i hagen på söndag. :bump:

Åh, nu har jag kommit på att jag bara "måste ha" en häst igen. Det är så jobbigt för jag har ju inte varken råd eller tid med fler hästar. Men kolla på Luddes hemsida, han säljer fölston. Web Chance kan ju inte vara dyr, 17 år och inte dräktig. Tänk om man kunde få henne dräktig med Juliano Star...

http://www.blodbanken.nu/servlet/Ge...e&sire=juliano+star&dam=Web+Chance&test=S%F6k

Man kanske skulle ta en sväng till Ludde i helgen? Sambon är bortrest och han märker inte om det är en häst till i hagen på söndag. :bump:

Kolla! Man kan betäcka henne med Enjoy Lavec också:
http://www.blodbanken.nu/servlet/GetBBData?breed=warm&lang=swe&f=enjoy+lavec&m=web+chance

Suck, jag vill ha...

haha du e för rolig :)

Känner du till Jeanette & Niclas, stall New Track? Bor snett över slätten från Veberöd. Harlösa.. De har lite uppfödning med ok stammar ;) typ Enjoy Lavec, Juliano Star, Lindy Lane mm.

haha du e för rolig :)

Känner du till Jeanette & Niclas, stall New Track? Bor snett över slätten från Veberöd. Harlösa.. De har lite uppfödning med ok stammar ;) typ Enjoy Lavec, Juliano Star, Lindy Lane mm.

Rolig? Det tror jag inte sambon skulle tycka om han upptäckte en märr med en stor bläs (det hade visst Web Chance) i hagen på söndag när han kommer hem. Det har vi ingen sedan innan så den skulle han nog tyvärr lägga märke till. :smirk:

Nä, dem känner jag inte till? De låter trevliga. Det måste man ju vara med så fina stammar på hästarna, menar jag.

de är supertrevliga!!! Känner dem sen några år, min gamla häst Lovely Song kommer därifrån. sök på deras stallnamn på goggle.. ;)

Det kan jag tro. Men jag ska ju inte ha några fler hästar.

MEn så när jag ser någon som jag får någon sådan här bright idé om så får jag ändå för mig att jag ska ha dem ändå. :D

Liknande trådar

Trav Nu är läget ungefär lika förvirrat som det brukar vara så här års. Vi har fem ston som ska betäckas. Givetvis har vi en massa egna...
Svar
12
· Visningar
1 993
Senast: johnpatrik
·
Trav Vi skulle ju inte betäcka i år... Nu står vi med tre ston som högst troligt ska bli betäckta. Trots allt.... HJÄLP OCH FUNDERINGAR...
Svar
0
· Visningar
1 276
Senast: Cambrie
·
Trav Tvärt emot vissa andra på det här forumet som letar fel inom travet, så tar jag steget in i trav världen istället. Jag har fått låna...
2
Svar
31
· Visningar
2 450
Senast: Giantchill
·
Trav Som rubriken lyder... Torvald har liknande på moderstammen...
Svar
8
· Visningar
1 033
Senast: tinafinis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka