Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ha minst 400gr, men har inte hittat vid googling.Hur tjocka liners vill du ha?
Jag vet att det finns upp till 450g iaf.
Finns på flera ställen. Veidelands har bra utbud!Jag vill ha minst 400gr, men har inte hittat vid googling.
Hur tjocka liners vill du ha?
Jag vet att det finns upp till 450g iaf.
Super! Då finns det iaf ett alternativ till.Trinity liners går att sätta under Amigo. Har en tunn trinityliner fasatt innanför mina amigotäcken. Den extra uppbyggda stoppningen vid manken gör att manen inte skavs så mycket vid manken.
Menar du i mindre storlekar eller i ponnyvariant? Iaf 400g såg jag fanns i flera mindre storlekar, men det är ju vanliga passformen.Tyvärr inte när det gäller ponny.
Menar du i mindre storlekar eller i ponnyvariant? Iaf 400g såg jag fanns i flera mindre storlekar, men det är ju vanliga passformen.
Aha, så litet tänkte jag inte ens påStl 90…
Inte en liner förstås men går kanske att ha under täcke om du inte hittar något annat?
Visa bifogad fil 81160
Det här jag också erfarit. Jag tycker att Trinity är bättre ur det avseendet, faktiskt. Och billigare.Trinity liners går att sätta under Amigo. Har en tunn trinityliner fasatt innanför mina amigotäcken. Den extra uppbyggda stoppningen vid manken gör att manen inte skavs så mycket vid manken.
Hur funkar trinity under täcken med "vanlig" hals? Där måste väl täcket sticka fram?Det här jag också erfarit. Jag tycker att Trinity är bättre ur det avseendet, faktiskt. Och billigare.
Det har fungerat på Amigo, det sticker inte ut märkbart. Men jag har ofta hals också, så jag kanske inte tänkt på det så mycket?Hur funkar trinity under täcken med "vanlig" hals? Där måste väl täcket sticka fram?
Mantorps Travshop har så små liners som storlek 80 cm ;-) Ett tips bara! Amigo.Tyvärr inte när det gäller ponny.
Mantorps Travshop har så små liners som storlek 80 cm ;-) Ett tips bara! Amigo.
Använder Horseware och Premier Equine liners under både HW och PE täcke. Funkar fint. P-E har upp till 350 gr.Någon som har ett Amigo täcke med liners och vet vilka som passar?
Går det att köpa något annat märkes liners?
Har lite problem att hitta tillräckligt tjocka liners från hw.