Liners till Amigotäcken.

Ponylove

Trådstartare
Någon som har ett Amigo täcke med liners och vet vilka som passar?
Går det att köpa något annat märkes liners?

Har lite problem att hitta tillräckligt tjocka liners från hw.

Jag har premier equine liners till mina HW täcken, funkar jättebra! Har dock bara upp till 200 g och vet inte om det finns tjockare…

Inte en liner förstås men går kanske att ha under täcke om du inte hittar något annat?
1638972428469.webp

Trinity liners går att sätta under Amigo. Har en tunn trinityliner fasatt innanför mina amigotäcken. Den extra uppbyggda stoppningen vid manken gör att manen inte skavs så mycket vid manken.
Det här jag också erfarit. Jag tycker att Trinity är bättre ur det avseendet, faktiskt. Och billigare.

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga...
2
Svar
26
· Visningar
1 362
Senast: ako
·
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är...
2
Svar
36
· Visningar
847
Utrustning Hej! Blev till slut tvungen att skaffa mig ett användarkonto efter att ha läst på forumet i det dolda i en halv evighet 🙄 Det som...
2
Svar
20
· Visningar
2 327
Senast: blayenka
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?