proxygirl555
Trådstartare
Jag har ju mina 2 småsyskon hemmaboendes hos mig. Idag så blev vi godkända för att vara jourhem åt dom tills utredningen ifrån soc är färdig. Min lillebror som är 16 år, har vart en väldigt bråkig kille, vart ute o slagits mkt. Han hamnade på ungdomshem o klarade sig bra där. Nu är han ju hemma, men det finns ett himla stort problem just nu. Det är ngr killar här ute som har fått för sig att han har han har pratat en massa skit om en utav deras systrar, o nu hade han ett val; antingen betala pengar till dom, eller få benen avslagna. Han vägrar säga vem det e, så jag kan ej göra ngt för honom. Jag kände mig tvungen att ge honom 300 kr nyss för killarna sade till honom att han måste ha pengar på momangen utav min lillebror..
vad hade ni gjort i denna situationen? Dagens samhälle e hemsk, speciellt för ungdomarna. Jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till. Jag vet att det finns väldigt kloka föräldrar här, o jag har ingen som jag kan rådfråga heller
vad hade ni gjort i denna situationen? Dagens samhälle e hemsk, speciellt för ungdomarna. Jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till. Jag vet att det finns väldigt kloka föräldrar här, o jag har ingen som jag kan rådfråga heller