Lilla valpen..

Sv: Lilla valpen..

Visst är han? Helt bedårande! Ett riktigt praktexemplar på hur en sådan ras ska se ut. :rofl:

Åhh,gud,jag trodde jag skulle svimma när jag öppnade tråden! Han ser exakt ut som min förra hund med samma blandning! Tyvär så dog han endast 11 mån gammal i förgiftning...:cry:

Men så himla lika,trodde nästan det var han först.. Var så hjärtat nästan stannade!

Jättefin vovve!

Åh! Stackare! Vilken tragiskt död.. :cry:

Visst är han söt? Han har tre syskon soms er på pricken likadana ut också så.. det finns fler av han. ;)

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 467
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
962
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka