Lilla Stockholm, Västerås

Kamomilla

Trådstartare
Dessa har jag nu anmält moppen till, Lilla Stockholm blir hennes sista som junior och Västerås blir då hennes försat som unghund.
Någon mer som ska till någon av dessa utställningarna eller kanske båda två :idea:
 
Sv: Lilla Stockholm, Västerås

Jag tittar nog förbi på Lilla Stockholm iaf då mina föräldrar bor på gångavstånd, nån hund att ställa ut har jag dock inte (en korsbandsopererad, en med överbett och en fegis).
 
Sv: Lilla Stockholm, Västerås

har inte bestämt mej än.. få se vad ekonomin tillåter framöver. men det hade varit riktgt roligt.
få se om jag kan lura med mej någon till att samåka för att minska ned kostanderna. my dog blev inte gratis direkt..
 
Sv: Lilla Stockholm, Västerås

Lilla sthlm går väl på påsk helgen om jag inte minns fel?! Tyvärr kan jag inte eftersom jag ska åka till sommarstugan och påskmysa. Men i Västerås ska vi ställa ut och även vi är första gången i unghundklass. Det ska bli kul! Måste bara fråga om någon har koll på om denna uställning är stor? Hur många hundar brukar vara med?

:)
 
Sv: Lilla Stockholm, Västerås

Jag ska på båda. Lilla stockholm blir första gången i öppen klass... Jag bävar... Min hund har inga långa toffsar på sina för mjuka öron... Jag tänker inte lägga honom i ett solarium heller som många andra med nakenhundar.....

Jag hoppas vi får bra ändå... Men jag vet att öronen ger nedslag.. Vet inte om det skulle hjälpa att tejpa dom heller...
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
975
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 241
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 783
Senast: Tiffany
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 381
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp