JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
lilla Fjödur tar sig en lur
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Freyr
Startdatum
Startdatum
18 Jun 2005
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
211
Hästmänniskan
Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Hästnyheter
DressagePower Horse Show tar ett nytt steg genom att lansera en tävling för de ekipage som tävlar på Lilla Rundan-nivå. Den nya...
Juridik & Ekonomi
Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden.
Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2
3
Ekonomi & Juridik
Nyfiken på vad ni som står uppstallade betalar för extratjänster, eller vad ni som driver stall tar betalt för dessa? Kanske har ni en...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jo, jag vet - fattar ju att det kommer utifrån, jag och sambon måste ju gå runt ute liksom. Och vi känner ju andra som har både hund och...
Liten
6 minuter sedan
Svar: 1 055
Visningar: 55 408
Katt
Storlek på jaktlabbar
Hundavel & Ras Okej 🙂 men har inte jaktlabbar och showlabbar samma rasstandard? Är noll insatt i utställningsvärlden och valde bara hund efter...
_Zacke_
11 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 175
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Idag hade jag öppningspasset på jobbet, så jag kunde gå en lång skogspromenad i solskenet när jag kom hem :love: Var ute i drygt 2 1/2...
Red_Chili
52 minuter sedan
Svar: 503
Visningar: 29 555
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Det känns nästan osannolikt men numera är Platina fokuserad och med på noterna i princip hela passet. Rider visserligen inga långa pass...
Hedwig
13 minuter sedan
Svar: 1 092
Visningar: 86 629
Grenar
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Dock lite märkligt uttalande om att ena sekunden är det för långt ifrån klassiskt och i nästa sekund kritik för att ryttarna plockade...
fio
16 minuter sedan
Svar: 439
Visningar: 21 616
Grenar